بسیجیان عضو گروه جهادی پایگاه مقاومت امام حسن عسکری(ع) شهر لار بسته‌های معیشتی و بهداشتی را میان در نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رضا تکبیری فرمانده پایگاه مقاومت امام حسن عسکری (ع) شهر لار با اشاره به توزیع ۱۶۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند به ارزش ۱۷ میلیون تومان گفت: بیش از ۳۰۰ بسته اقلام بهداشتی شامل شوینده دست، ژل ضدعفونی، لباس و وایتکس به ارزش ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان نیز در میان خانواده های نیازمند توزیع‌ شده است.

او، با تاکید بر توزیع ۳۰۰ بسته شیرینی و بسته فرهنگی در ایام جشن میلاد امام زمان (عج) بین اهالی محل استقرار پایگاه بسیج بیان کرد: با مشارکت خیران مشکل اجاره منزل ۲ نیازمند محله به مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رفع شد.

تکبیری تصریح کرد: هزینه مرمت و بهسازی سرویس بهداشتی یکی از نیازمندان به مبلغ ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، تامین شد.

فرمانده پایگاه مقاومت امام حسن عسکری (ع) شهر لار ادامه داد: با کمک جهادگران، علاوه بر مشارکت در جمع‌آوری گیاه (آلوئه ورا) تولید ژل ضدعفونی، به میزان ۷۰۰ هزار تومان در راستای تهیه این ماده جمع‌آوری شد.

او، افزود:  ۸۶ بسته معیشتی بین خانوار‌های نیازمندان در قالب طرح (رسم برادری) به ارزش ۱۲ میلیون تومان و ۸۶ بسته گوشت گرم به ارزش ۶۰ میلیون تومان توزیع‌ شده است.

سرهنگ امیر جاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با بیان اینکه جامعه هدف در طرح ملی رزمایش مؤمنانه شامل سه گروه افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی، کارگران و صنوف شناسنامه‌دار بیکار شده هستند، نیز اضافه کرد: افرادی که در قالب این گروه‌ها نباشند، اما کسب‌وکارشان به دلیل ویروس کرونا مختل شده است نیز در اولویت کمک‌های ستاد در ماه مبارک رمضان قرار می گیرند.

او با تاکید بر نقش محوری مساجد، ائمه جماعات، هیئت‌امنا، پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی محله محور در این رزمایش اظهار کرد: وظیفه شناسایی افراد مورد نظر و در نهایت توزیع کمک‌ها و بسته‌های معیشتی با حفظ، شان و جایگاه افراد و خانواده‌های موردنظر بر دوش بسیجیان مخلص پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر لارستان است.

جاهدی با اشاره به اینکه تمام کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و مردمی جمع‌آوری‌شده از سوی ستاد ناحیه لارستان، مستقیم به شبکه توزیع  پایگاه‌های مقاومت بسیج انتقال می یابد، گفت: به همین منظور یک حساب مستقل برای جمع‌آوری کمک‌ها به نام کمک‌های مردمی نزد بانک انصار به شماره حساب ۱-۵۵۵۵۵۵۵-۷۵۸-۲۵۲۴ و یا شماره کارت ۹۵۱۲-۹۶۸۷-۸۱۱۰-۶۲۷۳ در نظر گرفته‌ شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با بیان اینکه این شماره‌حساب و کارت به تائید امام‌جمعه، فرماندار ویژه لارستان و دیگر اعضای ستاد رسیده است، بیان کرد: این شماره‌حساب به‌ عنوان تنها شماره‌ حساب رسمی و مورد تائید ستاد برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیران نیک‌اندیش و مردم نوع‌ دوست در نظر گرفته‌ شده تا اقدامات در سایه یک وحدت رویه و انسجام و باکیفیت و کمیت مناسب انجام شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.