عضو مستعفی هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: از روز اول هم گفته بودم پولی که به باشگاه می‌دهم قرض‌الحسنه است و آن را پس می‌گیرم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا موسوی عضو مستعفی هیئت مدیره باشگاه استقلال در لایو اینستاگرامی خود در خصوص شایعات مبنی‌بر اینکه او پول رضایتنامه یحیی گل‌محمدی را به مدیران پرسپولیس قرض داده، اظهار داشت: پیش از این هم گفتم و باز تاکید می‌کنم که من هیچ مبلغی برای رضایتنامه گل‌محمدی به باشگاه پرسپولیس ندادم. اگر کسی مدرکی از پول قرض دادن من به پرسپولیس دارد، آن را رو کند تا ۱۰ برابر آن مبلغ را پس بگیرم.

موسوی درباره بازگشتش به هیئت مدیره استقلال، گفت‌: اختیار این که به استقلال برگردم دست من نیست و برخی‌ها دوست ندارند من و امثال من در استقلال باشند. بازگشت من به اراده خودم، خلیل‌زاده یا مجیدی بستگی ندارد.

عضو مستعفی هیئت مدیره استقلال درباره درخواست مجیدی و برخی بازیکنان استقلال برای بازگشت او به استقلال، بیان کرد: بازیکنان استقلال فهمیدند من استقلالی هستم و به همین دلیل غفوری و مجیدی از من حمایت کردند و خواهان ادامه حضور من در استقلال شدند.

او درباره مطالباتش از باشگاه استقلال، خاطرنشان کرد: از روز اول هم گفته بودم پولی که به باشگاه می‌دهم قرض‌الحسنه است و آن را پس می‌گیرم. دی‌ماه سال گذشته به بازیکنان پول دادم و برای پس گرفتن آن به وزارت ورزش رفتم که قرار شد تا ۲ ماه دیگر این پول را به من پس بدهند. برای پس گرفتن مطالباتم اصلا شوخی ندارم و پولی که قرض دادم را پس می‌گیرم.  

انتهای پیام‌/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار