منتخب مردم کرمان گفت: ایجاد گفتمان در بستر فضای مجازی، مجلس یازدهم را در پیشبرد اهداف خود کمک می‌کند.

عفت شریعتی منتخب مردم زرند و کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به جلسات مجازی منتخبان مجلس یازدهم گفت: با توجه به اینکه به خاطر ویروس منحوس کرونا، ارتباطات محدود شده، استفاده از فضای مجازی برای پیشبرد برنامه‌ها اتفاق خوبی است که می‌تواند صورت بگیرد.

او ادامه داد: در ادوار قبل هم پیش از شروع مجلس معمولا جلساتی برگزار می‌شد و هماهنگی‌ها و ارزیابی‌هایی صورت می‌گرفت.

شریعتی افزود: باید برای مجلس یازدهم هم برنامه ریزی دقیق داشته باشیم تا بتوانیم به شرایط ایده آل خود در این دوره مجلس دست پیدا کنیم، با توجه به شرایط منطقه‌ای و ملی و همچنین وضعیتی که این بیماری پیش آورده است، برگزاری این جلسات مجازی بسیار کارساز خواهد بود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: از طرف دیگر علاوه بر اینکه نماینده‌ها یکدیگر را می‌شناسند، با نظرات همدیگر آشنا می‌شوند و در نظرات آن‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

منتخب مردم کرمان و زرند در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز منتخبان به شناخت یکدیگر گفت: با توجه به اینکه هر منطقه استعداد‌های بالقوه و بالفعل خاص خود را داراست، نمایندگان مجلس باید در جریان این استعداد‌ها و شرایط و ویژگی‌ها قرار بگیرند.

او در پایان گفت: برگزاری جلسات در فضای مجازی می‌تواند هم در کوتاه مدت، هم در میان مدت و هم در بلند مدت کارساز باشد؛ طبعا پیشنهادها، ارائه طریق ها، بررسی مشکلات و موانعی که در مسیر پیشبرد اهداف وجود دارد در این گفتمان‌ها می‌تواند بسیار موثر واقع شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار