داداشیان گفت: به عنوان یک هوادار استقلال می‌خواهم به قلب‌های آبی خدمت کنم و تا پایان ماه جاری که ۳، ۴ روز بیشتر از آن باقی نمانده، مبلغی را به استقلال پرداخت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهروز داداشیان حامی مالی جدید باشگاه استقلال پس از جلسه با احمد سعادتمند مدیرعامل این باشگاه، درباره همکاری با باشگاه استقلال، اظهار داشت: در این زمان احساس کردیم می‌توانیم حمایت مالی باشگاه را برعهده بگیریم. اینکه چقدر قرار است به استقلال پرداخت کنیم را باید از خود سعادتمند بپرسید. او مدیر با دانش و فهیمی است و اظهار نظر درباره این موضوع از حیطه اختیارات من خارج است و سعادتمند باید راجع به این موضوع صحبت کند.

حامی مالی استقلال افزود: به عنوان یک هوادار استقلال می‌خواهم به قلب‌های آبی خدمت کنم و تا پایان ماه جاری که ۳، ۴ روز بیشتر از آن باقی نمانده، مبلغی را به استقلال پرداخت خواهیم کرد. بخشی از مطالبات بازیکنان به ویژه مطالبات میلیچ و دیاباته پرداخت خواهد شد.


بیشتر بخوانید: تعویق لیگ برتر فوتبال و ماجرای پرداختی‌های استقلال


او در واکنش به شایعه پرسپولیسی بودنش، اظهار داشت: من با خبرنگاران رابطه خوبی دارم و هروقت شما درباره هر چیزی از من بپرسید، صادقانه در خدمتتان هستم. یک استوری در اینستاگرام منتشر کردم که من در تیم یک شرکت که لباسش قرمز بود بازی می‌کردم و ادمین صفحه من که می‌خواست شیطنت کند یا طرفدار پرسپولیس بود، در آن عکس نوشته بود فقط قرمز.

داداشیان در ادامه گفت: با احترام کامل به تمام هواداران تیم‌های رقیب، اگر ما اینجا هستیم فقط به عشق استقلال و هوادارانش است. استقلال با رنگ آبی را دوست دارم و آمدم به عنوان یک دوست به سعادتمند و استقلال کمک کنم. ممکن است هر پستی از طرف من بگذارند و هر وویسی از طرف من منتشر شود، اما اگر اسنادی از من دارند آن را رو کنند تا شفاف‌سازی شود و ما پاسخگو باشیم.

او افزود: الان در خدمت استقلال هستیم و برای کمک آمدیم. اتفاقا خیلی‌ها کت قرمز می‌پوشند، اما ما حتی در مراسم‌های خصوصی و جلسات اداری از کت آبی استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهتاب
۱۵:۳۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
مرسی.
آخرین اخبار