رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: هرکسی مدعی است کمیته استیناف رای کمیته انضباطی برای دیدار سپاهان با پرسپولیس را صادر کرده است، آن را منتشر کند.

علیرضا صالحی، رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تایید رای صادره کمیته انضباطی مبنی بر اعلام نتیجه ۳ بر صفر برای دیدار سپاهان با پرسپولیس، بیان کرد:  کمیته استیناف این پرونده را در اختیار گرفته، اما تاکنون هیچ جلسه‌ای برای رسیدگی به آن تشکیل نشده و حکمی هم صادر نکرده‌ایم. هرکسی ادعا می‌کند ما برای پرونده دیدار پرسپولیس با سپاهان رای داده‌ایم، آن را منتشر کند. در غیر این صورت اطلاعات غلط ندهد.

او درباره ارائه دفاعیات از سوی باشگاه سپاهان، اظهار داشت: دفاعیات این باشگاه روی پرونده آمده، اما در حال حاضر باتوجه به  بحث کرونا و تعطیلی لیگ، صلاح نیست جلسه‌ای برگزار شود. هر موقع نیاز بود جلسه برگزار شود، دفاعیات باشگاه سپاهان را می‌شنویم. اکنون این باشگاه در قالب اعتراض، دفاعیاتی داده است. تمام  اسناد و مدارک هم در پرونده وجود دارد و با تشکیل پرونده، آن‌ها را رسیدگی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: خبری از رای دیدار پرسپولیس و سپاهان نیست


صالحی افزود: درصورت اعلام برگزاری لیگ، ۳ پرونده در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد. اولین پرونده‌ای که باید بررسی شود، همین بازی سپاهان با پرسپولیس است. همچنین پرونده تیم‌های شهر خودرو و فولاد که ۲ پنجره نقل و انتقالاتی‌شان بسته شده در اولویت بعدی قرار دارند.

رئیس کمیته استیناف درباره آخرین وضعیت پرونده علی کفاشیان و عباس ترابیان، گفت: رای این پرونده هم پس از بررسی‌های نهایی در زمان مناسب صادر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار