معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: بودجه شهرداری کردستان در سال ۹۸ نسبت به سال قبل از آن ۱۸ درصد افزایش یافت.

بودجه شهرداری های استان کردستان ۱۸ درصد افزایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،شهرام ملکی گفت: امروز مردم سنندج با نگاه باز مسائل را می‌بینند و شهر خود را با شهر‌های دیگر مقایسه می‌کنند، اما با توجه به توان مالی شهرداری سنندج اگر نظرسنجی کنیم، عملکرد حوزه شهری، قابل پذیرش است.

وی افزود: بودجه سال ۹۸ شهرداری‌های استان ۴۴۷ میلیارد تومان بود که نسبت به سال ۹۷ حدود ۱۸ درصد افزایش داشته و کمک‌های دولتی سال ۹۸ بالغ بر ۱۷۵ میلیار تومان بوده که نسبت به سال ۹۷، ۸۲ درصد افزایش داشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان ادامه داد: از سوی دیگر ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل‌های مختلف به حساب شهرداری‌های استان واریز شد که توانست بخشی از مشکلات آنان را مرتفع کند.

ملکی یادآور شد: سال گذشته، شهرداری سنندج دغدغه معوقات داشت، اما امسال ۱۹۶ میلیارد تومان سرمایه دارد.

وی طرح بازآفرینی شهری را نمودی از عدالت اجتماعی عنوان کرد و با اشاره به اجرای طرح‌های توانمندسازی در مناطق حاشیه و بافت‌های فرسوده شهر سنندج، بیان کرد: اعتبارات لازم برای این اقدامات از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری تامین شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار