رئیس حوزه هنری سمنان از تولید سه انیمیشن یا پویانمایی در استان خبر داد و گفت: دیویونه‌ها، تنها و انگشتر به همت هنرمندان بومی استان تهیه و در دست توزیع هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مصطفی حسینی رئیس حوزه هنری سمنان در نشستی با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه پویانمایی در آستانه هفته هنر انقلاب اسلامی، گفت: سه انیمیشن در سطح استان با تهیه کنندگی حوزه هنری و تلاش هنرمندان بومی استان آماده‌شده است.

او با بیان اینکه پویانمایی «دیویونه ها» با هدف آموزش زندگی شهروندی تولیدشده است، افزود: این انیمیشن به ماجرا‌ها و اتفاقاتی می‌پردازد که خانواده یک دیو در شهر با آن رو به رو می‌شوند، این پویانمایی در چهار قسمت پنج دقیقه‌ای به نویسندگی و کارگردانی فهیمه قبادی و تهیه کنندگی حوزه هنری استان سمنان تولیدشده است.

رئیس حوزه هنری استان سمنان با بیان اینکه تولید پویانمایی «تنها» به پایان رسیده است، تاکید کرد: این انیمیشن کار مشترک حوزه هنری استان و صدا و سیمای مرکز سمنان است که کارگردانی آن را محمدجواد بابایی بر عهده داشته است این انیمیشن دو دقیقه است و به تأثیر بازی‌های کامپیوتری روی کودکان و عدم حضور کودکان در بازی‌های گروهی و ورزشی می‌پردازد.

حسینی درباره تولید پویانمایی «انگشتر» در حوزه هنری استان سمنان نیز توضیح داد: این اثر، حکایت پادشاهی است که به دنبال یافتن فردی مطمئن و مورد اعتماد با ماجرا‌هایی روبرو می‌شود، این پویانمایی در هفت دقیقه به کارگردانی امیر طوسی و محمد حسین ملکیان تولید شده است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.