فرماندار ماکو گفت:بیش از صد اقدام و خدمات لازم و ضروری برای جلوگیری از بیماری و شیوع کرونا ویروس در شهرستان ماکو صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،عباسی  فرماندار ماکو در جلسه شوراهی هماهنگی مبارزه با کرونا ویروس که با حضور خبرنگاران فعال در امر مبارزه با این ویروس برگزار شد گفت: برپایی ایستگاه‌های سلامت، فاصله گذاری اجتماعی، ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک‌های بهداشتی، اجرای طرح‌های ضدعفونی معابر شهری و روستایی و کمک به نیازمندان از مهمترین این اقدامات است.

عباسی با تقدیر از همکاری بسیار خوب مردم در اجرای طرح قرنطینه خانوادگی و فاصله گذاری اجتماعی افزود: شهرستان ماکو یکی از شهرستان‌های پاک با تعداد مبتلایان بسیار کم بیماری کرونا ویروس است.

صمدی مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو هم در این جلسه با بیان اینکه از شیوع این ویروس در این شهرستان تنها ۲۵ نفر به این بیماری مبتلا شده و در حال حاضر دو نفر مبتلا دربیمارستان فجر ماکو بستری هستد گفت: از اول اسفند ماه آموزش‌های لازم برای مقابله با این بیماری در این شهرستان شروع شده و بیش از ۱۳۰۳ مورد آموزش به تمامی افراد در معرض خطر داده شده است.

انتهای پیام ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.