رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش یک نفر دیگر به ویروس کرونا در شهرهای تحت پوشش این دانشکده خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان، دکتر سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه ۱ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شد گفت: مجموع شمار مبتلایان به کرونا  در شهرهای تحت پوشش این دانشکده به ۲۰۷ نفررسید.

او با بیان اینکه امروز مورد جدید فوتی ثبت نشد افزود:شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان به ۷۴ نفر رسید.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان شمار مبتلایان در خرمشهررا  ۱۰۶ نفر و شادگان  را۲۷ نفر برشمرد و ادامه داد:شمار افراد مثبتی که با حال عمومی خوب بیمارستان را ترک کردند ۱۶۱ نفر است.

سلمان زاده همچنین شمار فوت شدگان را  ۲۰ نفر اعلام کرد و گفت:کارکنان مجموعه درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنان خستگی‌ناپذیر مشغول خدمات‌رسانی به بیماران و مراجعه کنندگان هستند

او افزود:از مردم منطقه تقاضا می کنم دست از تردد عادی در خیابان ها و بوستان ها بردارند در خانه بمانند و با سهل انگاری بار مجموعه درمان را مضاعف نکنند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.