حیدری از اجرای ۳۰ کیلومتر طول پیاده روسازی در سال جاری در منطقه ۵ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون حیدری شهردار منطقه ۵ در جلسه شورای معاونین و مدیران در خصوص اجرای پروژه‌های وبرنامه‌های معاونت فنی و عمرانی منطقه به اهمیت خدمت رسانی به شهروندان اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه‌ها باید در جلو منازل شهروندان باشد به این شکل اقدامات شهرداری برای مردم ملموس می‌شود.

شهردار منطقه ۵ ادامه داد: به غیر از معابر اصلی و بزرگراهی، کوچه‌ها و پیاده رو‌ها نیز مهم هستند و کیفیت خدمات ارائه شده توسط شهرداری باید توسط مردم دیده و حس شود، کما اینکه سیاست شورای شهر هم این است که به سمت محلات برویم.

حیدری گفت: در اجرای طرح‌های محلی باید از ظرفیت شورایاری‌ها استفاده کرد و شورایاران همراه ما در این امر باشند و در هر مرحله‌ای باید کار‌های متفاوت و پروژه‌های بزرگی انجام دهیم که شهروندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

علیرضا غفارخانی معاون فنی و عمران منطقه نیز گفت: ما مکلف به اجرای نهضت پیاده رو سازی در سال ۹۹ هستیم و اقدامات اولیه و مکاتبات مرتبط جهت اخذ کفایت اسناد در این زمینه را انجام داده ایم.

وی از تأمین اعتبار برای اجرای ۳۰ کیلومتر طول پیاده روسازی در سال جدید خبر داد و گفت: مناسب سازی معابر سطح منطقه نیز همچون سال گذشته در دستور کار معاونت عمران قرار دارد و همچنین طراحی ۷۰۰۰ متر مربع مسیر دوچرخه در اکباتان از دیگر پروژه‌های در دست اقدام این معاونت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار