رئیس پلیس آگاهی استان البرز از توقیف یک کامیون تانکر دار فرآورده های نفتی قاچاق در شهرستان کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و فرآورده های نفتی، کارآگاهان پلیس آگاهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور کرج– قزوین به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

او افزود: کارآگاهان پس از بررسی تانکر خودرو متوجه شدند خودرو حامل گاز مایع فاقد مجوز است که با هماهنگی مقام قضایی خودرو توقیف و به همراه راننده آن به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس ‌پلیس آگاهی البرز گفت: در بررسی های تکمیلی کارآگاهان مشخص شد تانکر خودرو توقیف شده حامل ۳ هزار کیلوگرم گاز مایع قاچاق است.

سرهنگ نادربیگی با بیان این که کارشناسان ارزش محموله قاچاق را بیش از ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: در این راستا راننده خودرو دستگیر و برای رسیدگی به مراجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ انتقال داده شد.

او با تاکيد بر برخورد قاطعانه نيروي انتظامی با قاچاق کالا و سرمايه های ملی، گفت: پديده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمينه ساز جرایم ديگری در سطح جامعه می شود و مقابله با آن يکي از اولويت های کاری پليس به شمار می رود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار