نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای تأکید کردند که شورای عالی کار در مصوبه دستمزد کارگران تجدیدنظر کند.

لزوم تجدید نظر شورای عالی کار در مصوبه دستمزد کارگرانبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه نمایندگان در اعتراض به حقوق و دستمزد کارگران قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

حقوق و دستمزد کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری بگیران در عرصه معیشتی ضرورت توجه و نگاه ویژه به این عزیزان را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

انتظار این عزیزان وضع حداقل دستمزد و مستمری متناسب با حداقل وضع شده در تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۹۹ یعنی حداقل ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در ماه است. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواهان هستیم جهت تأکیدات مقام معظم رهبری در توجه به معیشت همه اقشار خصوصاً کارگران، شورای عالی کار با تجدیدنظر در تصمیم اتخاذ شده و با در نظر گرفتن تورم ۴۱ درصدی اعلام شده توسط بانک مرکزی و در نظر گرفتن اینکه به هیچ کارگری نباید کمتر از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداخت شود موجبات رضایت کارگران زحمتکش را فراهم آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
چرا دولت برای کارمندای خودش می تونه حقوق و ببره بالا ولی به کارگر که رسید آسمونش تپید آخه ما چه گناهی کردیم کارگر شدیم با مدارک دانشگاهی از دانشگاه های معتبر و سراسری
مگه ما حق خوراک ،پوشاک ،اجاره خونه ،تحصیل فرزند،حمل و نقل ،دارو....نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
چرا پول دارن حقوق کلرمندای دولتی خودشون رو ببرن بالا ولی به کارگرا که رسید آسمون تپید آقای شریعتمداری واقعا خوشون می تونن یه هفته فقط یه هفته با این حقوق بگذرونن کی به فریاد کارگرا میرسه؟؟؟
آخرین اخبار