معاون حقوقی باشگاه تراکتور گفت: مدیریت و سرمربی تیم باید درباره فسخ قرارداد با جفرسون یوری تصمیم بگیرند.

مصطفی کاراندیش معاون حقوقی باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت جفرسون یوری مدافع برزیلی اظهار کرد: جفرسون یوری پیشنهاد فسخ قراردادش را به باشگاه تراکتور ارائه داده است، اما مدیریت باشگاه و سرمربی تیم باید در این باره تصمیم بگیرند. اگر الهامی از لحاظ فنی تشخیص بدهد که این بازیکن کارایی چندانی ندارد و قرار بر جدایی  این بازیکن از تراکتور باشد در آن صورت برای  فسخ قرارداد با این بازیکن برزیلی اقدام می‌کنیم.  

کاراندیش درباره اینکه نگرانی بابت شکایت جفرسون یوری ندارید، گفت: نگرانی در این باره وجود ندارد، چون با بازیکن برزیلی قرارداد محکمی بستیم و در مفاد قراردادش مشکلی وجود ندارد.  

او درباره اینکه باشگاه تراکتور قصد دارد قرارداد مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و حاج صفی را تمدید کند یا خیر، گفت: در جریان تمدید قرارداد این بازیکنان نیستم، اما صحبتی مطرح نشده که این بازیکنان نمی‌خواهند قراردادشان را تمدید کنند.  

معاون حقوقی باشگاه تراکتور درباره پیشنهاد مالک باشگاه تراکتور به شجاعی برای مربیگری در فصل آینده گفت: این موضوع در حیطه اختیارات مالک و مدیریت باشگاه تراکتور است.  

کاراندیش درباره اینکه متن اصلی رای پرونده استوکس آمده است، بیان کرد: در حال حاضر فیفا هنوز متن اصلی رای پرونده استوکس را ارسال نکرده تا ما مستندات و مدارک خود را ارائه بدهیم.  


بیشتر بخوانید: جفرسون یوری اولین بازیکن جدا شده تراکتور


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار