فرماندار بروجن گفت: اولویت اصلی در صنعت، توجه به زیر ساخت‌ها و شهرک‌های صنعتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشستی با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید» نامگذاری شده است از هیچ خدمتی در مسیر تحقق برنامه هادر بخش صنعت فروگذار نخواهیم بود.

او افزود: با توجه به اینکه شهرستان بروجن به عنوان قطب اثرگذار در بخش صنعت استان شناخته می‌شود در تخصیص اعتبارات ملی و استانی توجه به زیر ساخت‌های تولید به ویژه شهرک‌های صنعتی از اولویت‌های اصلی است.

ملکی اضافه کرد: کیفیت بالای زیر ساخت‌های لازم از جمله جاده دسترسی، آب، برق و گاز در ارتقای میزان رغبت در سرمایه گذاری ضرورتی انکار ناپذیر است.

حمید رضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری هم در این نشست از عملکرد این شرکت در شهرک‌های صنعتی مستقر در شهرستان بروجن گفت: در سال ۹۸ بالغ بر ۱۸۲ میلیارد ریال اعتبار به اجرای ۲۰ پروژه زیر ساختی در شهرستان بروجن اختصاص یافت که در مقایسه با سال ۹۷ از رشد ۲۳۸ درصدی حکایت دارد.

او ابراز امیدواری کرد، که در سال جهش تولید، همگرایی بیش از پیش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش صنعت به نتایج ارزنده‌ای منجر شود.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار