مراسم اعطا تایید اعتبار نامه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم حوزه انتخابیه بندر ماهشهر ظهر امروز با حضور مسئولان برگزار شد.

محسن بیرانوند فرماندار ماهشهر و رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه بندر ماهشهر امیدیه و هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مراسم اعطا تایید اعتبار نامه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم حوزه انتخابیه بندر ماهشهر با حضور مسئولان و اعضاء ستاد انتخابات حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در محل سالن جلسات فرمانداری بندر ماهشهر برگزار و این اعتبار نامه به حاج حبیب آقاجری نماینده منتخب اعطا شد.

او افزود: یکی از شاخصه های مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزاری تقریبا هرساله انتخابات در سطح شهرها استانها و کشور بوده که رکوردی کم نظیر در سایر جوامع مردمسالار بشمار میرود.

بیرانوند بیان داشت : یکی از این انتخابات، مربوط به مجلس شورای اسلامی یا همان خانه ملت بوده که نقش مهمی در ریل گذاری و بستر سازی جهت پیشبرد اهداف و خواسته های بحق نظام جمهوری اسلامی و مردم شریف داشته و خواهد داشت.

فرماندار بندر ماهشهر تصریح کرد: بحمدالله با همکاری سایر دستگاهها و مشارکت مردم شریف ، توانستیم بار دیگر برگ زرینی در تارک نظام مقدس جمهوری اسلامی و نقش بی بدیل مردمسالاری دینی آن بیفزائیم، که در نهایت منجر به برگزیدن حبیب آقاجری که سابقه نمایندگی از این حوزه را در سبقه کاری خود داشته، گردید.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه بندر ماهشهر امیدیه و هندیجان در پایان گفت: ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های نماینده فعلی مردم این حوزه انتخابیه در مجلس شورای اسلامی، امیدواریم نماینده منتخب نیز بتواند با پشتکار و استفاده از ظرفیت های انسانی و پتانسیل های موجود در این حوزه انتخابیه و همچنین ایجاد اتحاد و همدلی میان دستگاه های اجرایی و حاکمیتی در این برهه حساس ، گامی موثر در پیشرفت هرچه بیشتر آن برداشته و از خداوند متعال برای وی توفیقات روزافزون خواستاریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.