رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو کرمانشاه از پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشائی به مددجویان در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سید مهدی حجازی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه دو کرمانشاه از پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشائی به مددجویان در سال ۹۸ خبر داد.

او  با اشاره به اینکه تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی جهت رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، معیشتی و پرداخت بدهی و سایر نیاز‌های اساسی مددجویان پرداخت می‌شود، افزود: از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت شعبه منطقه دو تعداد ۳۲۵ فقره وام کارگشایی مدد جویان معیشت بگیر وعادی به مبلغ ۱۴میلیارد و ۵۵۰هزار ریال و تعداد ۸ فقره وام محکومین و وام از محل وجوه اداره شده به مبلغ میلیون ۶۵۰ ریال پرداخت نموده است.

به گفته رییس کمیته منطقه منطقه دو مجموعا" به مبلغ ۱۵میلیارد و ۲۰۰هزار ریال در سال گذشته به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

 


برگزاری ۱۹۳جلسه مشاوره فردی و گروهی در سال ۹۸

 

 

رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آباد غرب گفت:۱۹۳جلسه مشاوره فردی و گروهی برای خانواده‌های تحت حمایت این اداره در سال ۹۸برگزارشده است.

بیگزاده با بیان اینکه به ۱۵۳ مشاوره فردی توسط مشاوران طرف قرارداد با کمیته امداد ارائه شده است، گفت: ۴۰مشاوره راهنمایی (۳۷راهنمایی فردی،۳راهنمایی گروهی) برای خانواده‌های تحت حمایت در سال ۹۸برگزار شده است.

او  با بیان اینکه مشاوره‌ها در زمینه‌های مشاوره قبل از ازدواج، افسردگی، وسواس فکری عملی، اختلال استرس پس از سانحه، مشاوره سوگ، اضطراب، تفاوت‌های روان شناختی بین زوج هابوده است، ادامه داد:۹۰نفر راهنمایی گروهی نیز از خدمات دیگر ارائه شده به مددجویان از ابتدای سال ۹۸ بوده است.

بیگزاده همچنین با اشاره به اینکه ۳۷مشاور نوعروس نیز از خدمات امور مشاوره بوده است، گفت:۹نفر از مددجویان نیز از ابتدای سال ۹۸ ازدواج مجدد داشته اند.

او گفت:کاهش اختلافات خانوادگی، کاهش آفت تحصیلی، ارتقاء سلامت روانی از خدمات مشاوره‌ای ارائه شده به گروه‌های هدف بوده است.

 


افتتاح کارگاه تولید ماسک در شهرستان هرسین

 

 

محمدی رئیس کمیته امداد شهرستان هرسین از افتتاح کارگاه تولید ماسک خبر داد و گفت این کارگاه با همت کمیته امداد وفرمانداری این شهرستان در کارگاه گلیم بافی بخش خصوصی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز به کار کرد.

رییس کمیته امداد هرسین گفت: ۱۵نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان مشغول به کار شدند و مقرر گردید ۱۰۰۰۰هزارماسک در این کارگاه باتلاش این مددجویان تولید گردد.

وی گفت: ماسک‌های تولید شده در این کارگاه تاییدیه بهداشت و درمان را اخذ کرده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.