سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن می‌گوید که جنگنده‌های ائتلاف سعودی طی شبانه‌روز گذشته ۲۶ حمله هوایی را در مناطق مختلف یمن انجام داده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «یحیی سریع»، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، گزارش داد که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در شبانه‌روز گذشته ۲۶ حمله هوایی را در استان‌های صعده، مارب و الجوف اجام داده‌اند.

شبکه المسیره به نقل از یحیی سریع گزارش داد که ائتلاف متجاوز سعودی ۱۵ حمله هوایی را در منطقه «خب و الشعف» استان الجوف، ۸ حمله هوایی را در منطقه «صرواح» مارب و ۳ حمله هوایی را در منطقه «مجازه» استان صعده انجام داده‌اند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز سه‌شنبه همچنین گزارش داد: نیرو‌های متجاوز ائتلاف سعودی بامداد امروز (سه‌شنبه) حمله گسترده‌ای به شهر صراوح در استان مارب داشتند که به فضل خدا و مقاومت نیرو‌های مردمی شکست خوردند.

بیشتر بخوانید:

مقابله ارتش یمن با هجوم متجاوزان سعودی‌ به صراوح

ائتلاف سعودی بار دیگر آتش‌بس را نقض کرد

وی گفت: ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور توانستند، تلفات جانی و خسارت‌های سنگینی به نیرو‌های وابسته به ائتلاف سعودی در مارب وارد کنند که بر اثر آن ده‌ها متجاوز کشته و شماری زخمی شدند.

ائتلاف سعودی هفته گذشته آتش‌بس دوهفته‌ای در یمن اعلام کرد که خود از دقایق اولیه به آن پایبند نبود و سخنگوی انصارالله یمن نیز اعلام کرد تنها زمانی که محاصره یمن برداشته شود سخن گفتن از آتش‌بس امکان پذیر است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار