سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تاکنون ۲۰ هزار واحد صنفی و صنعتی استان برای دریافت گواهی سلامت نام‌نویسی کرده‌اند.

نام نویسی ۲۰ هزار واحد صنفی و صنعتی برای دریافت گواهی سلامتبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  محمدابراهیم شکیبا سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در گام دوم فاصله گذاری اجتماعی تمام واحدهای صنفی و صنعتی باید در سامانه دریافت گواهی سلامت وزارت بهداشت به آدرس salamat.gov.ir نام نویسی کنند.

او با اشاره به فعالیت برخی از مشاغل کم خطر از ابتدای هفته گفت: این واحدها به منظور انجام فعالیت باید گواهی سلامت خود را از پایگاه وزارت بهداشت دریافت کنند در غیر این صورت مجاز به فعالیت نیستند.

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: برخی از مشاغل سطح استان همچون مجتمع های تجاری مسقف، آرایشگاه ها، استخرها و مراکز بازی و سرگرمی همچنان مجاز به فعالیت نیستند و برای شروع فعالیت باید منتظره صدور مجوزهای لازم از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا باشد.
او گفت: در استان کرمانشاه ۵۰ هزار واحد صنفی و صنعتی وجود دارند که تاکنون ۲۰ هزار واحد آن در سامانه وزارت بهداشت برای دریافت گواهی سلامت اقدام کرده‌اند.


انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.