۲۸ واحد صنفی متخلف در شهرستان‌های میاندورود و تنکابن پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان میاندورود به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت به صورت روزانه از واحد‌های این شهرستان بازدید می‌کنند.

سرهنگ داداش تبار از پلمب ۲۲ واحدصنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان در روز گذشته خبر داد و گفت: در اجرای این طرح به ۵۵ واحد صنفی اخطار و ۱۸ واحد صنفی دیگر تذکر داده شد.

پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در تنکابن

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در جامعه، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان تنکابن به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت طی ۲ روز گذشته از ۲۶ واحدصنفی این شهرستان بازدید کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از پلمب ۶ واحدصنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح به ۱۰ واحد صنفی نیز اخطار داده شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.