مدیرعامل شرکت واحداتوبوسرانی اصفهان گفت: از هفته آینده با فعال شدن تعداد بیشتری از صنوف بر خطوط ناوگان اتوبوسرانی افزوده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت افتخاری مدیرعامل شرکت واحداتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۰۰ اتوبوس در کلان شهر اصفهان فعال است گفت: با توجه به کاهش ۸۵ درصدی بهره برداران خطوط اتوبوسرانی به علت تعطیلی مدارس و برخی صنوف، از هفته آینده با فعال شدن تعداد بیشتری از صنوف بر خطوط ناوگان اتوبوسرانی افزوده می‌شود.

قدرت افتخاری افزود: با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا به غیر از خطوط مرتبط با حومه و مترو، بقیه خطوط با ۶۳ خط فعال است و با رصد و گزارش روزانه به تدریج بر خطوط افزوده خواهد شد.

او با اشاره به افزایش قیمت ناوگان اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان و تأیید فرمانداری شهرستان اصفهان نرخ کرایه اتوبوس ۲۵ درصد افزایش یافت.

افتخاری با بیان اینکه کرایه خطوط در روز‌های تعطیل با ۱۵ درصد افزایش نسبت به روز‌های عادی اعمال می‌شود، افزود: چنانچه کارت بلیت الکترونیک بدون شارژ باشد و یا مسافر این کارت را همراه نداشته باشد مبلغ ۲ هزار تومان با کارت بلیت راننده یا بازرس اعمال می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار