کمیته پیگیری ناپدید شدن امام موسی صدر در پاسخ به روایت احمد جبریل، دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین در شبکه المیادین، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: کمیته پیگیری ناپدید شدن امام موسی صدر در پاسخ به روایت احمد جبریل، دبیر کل جبهه خلق برای آزادی فلسطین- فرماندهی کل- در شبکه المیادین، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: جبریل با استفاده از برخی تحلیل‌ها برای فریب دادن افکار عمومی و تبرئه کردن قذافی از جنایت ربودن امام موسی صدر تلاش کرد.

این کمیته افزود: ادعای جبریل مبنی بر اینکه قذافی در زمینه مالی از امام صدر حمایت می‌کرد، برای رد شدن‏، نیازی به گواهی ندارد، زیرا او پول‌های شبهه دار را درخواست نمی‌کرد.

به گفته این کمیته، تحقیقات نشان می‌دهد که امام صدر در جشن «الفاتح من سپتامبر» حضور نیافت و اصلا قصد نداشت که در آن حضور یابد.

این کمیته تاکید کرد همه جهان از میزان اختلافات شدید بین امام صدر و قذافی درباره جنگ داخلی در لبنان آگاه است.

کمیته پیگیری ناپدید شدن امام موسی صدر افزود روایت جبریل با آنچه در تحقیقات قضائی درباره مسئولیت قذافی درباره جرم ربودن امام موسی صدر ثابت شد و با اعتراف‌های تصویری معمر قذافی مغایرت دارد.

این کمیته افزود: روایت جبریل با آنچه فرماندهان کنونی و سابق لیبی مطرح کردند، مغایرت دارد؛ سخنانی مبنی بر اینکه قذافی دستور ربودن امام موسی صدر را صادر کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار