کشتی آرای گفت: امروز قیمت اونس جهانی افزایش داشته است و رکورد جدیدش در امسال زده شد و به یک هزار و ۷۱۰ دلار رسید.

///کشتی آرای نائب دوم رئیس اتحادیه طلا و جواهر  در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امروز سه شنبه بازار‌های طلا نمایی دیگر از قیمت‌ها را دیده اند. امروز قیمت اونس جهانی افزایش داشته است و رکورد جدیدش در امسال زده شد و به یک هزار و ۷۱۰ دلار  رسید.

او بیان کرد: هرچند که قیمت اونس در بهمن و اسفند سال گذشته به یک هزار و ۷۱۰ دلار  رسید، اما امسال به این میزان نرسیده بود که امروز این رکورد زده شد. از طرفی قیمت ارز امروز کاهش داشته است و همین کاهش قیمت، افزایش قیمت جهانی اونس را پوشش داده است و نسبت به دیروز تغییر چندانی نداشته است.


بیشتر بخوانید: علت گرانی طلا در هفته گذشته چه بود؟/دلار همچنان گرفتار حباب قیمتی


کشتی آرای با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۷۱۰ دلار معامله شد. سکه طرح قدیم ۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سکه یک گرمی ۹۸۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۱۷ عیار، ۲ میلیون و ۷۶۵ هزار تومان معامله شد.

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۳۸ هزار تومان معامله شد.

این مقام مسئول با اشاره به بازگشایی طلافروشی در ۳۰ فروردین، گفت: با توجه به اینکه وزارت بهداشت و ستاد کرونا به برخی از کسبه اجازه بازگشایی از ۳۰ فروردین ماه داده اند، هنوز مشخص نیست که طلا فروشی‌ها جزو این لیست باشند یا خیر و منتظر هستیم تا مشخص شود، اما تاکنون اطلاعیه‌ای در این خصوص ابلاغ نشده است و ما همچنان منتظر هستیم، اما ممکن است که اجازه بازگشایی صادر نشود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار