زالی گفت: استفاده ماسک توسط مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی پس از فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم اجباری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا زالی، فرمانده مدیریت مقابله با بیماری کرونا در تهران در اخبار شبکه پنج اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا افرادی که قصد استفاده از مترو و وسائل حمل و نقل عمومی را دارند باید دارای ماسک باشند.

او ادامه داد: با توجه به اینکه حجم بالای تردد و استفاده مردم از مترو است و در روز گذشته حدود ۵۲۰ هزار نفر از مترو استفاده کردند تامین این مقدار ماست توسط مترو دچار مشکل بوده به همین دلیل وزارت صمت مسئولیت تامبن ماسک را برعهده گرفته است.

زالی گفت: قرار شد بعد از فراهم کردن زیرساخت‌های لازم ماسک‌های یارانه‌ای با قیمت دولتی در اختیار افراد قرار ‌گیرد. هنگامی که مجموعه شهرداری تمامی زیر ساخت‌های لازم را در این خصوص فراهم کرد از ورود افراد بدون ماسک به وسائل حمل و نقل عمومی جلوگیری می‌شود.

فرمانده مدیریت مقابله با کرونا در تهران بیان کرد: مردم می‌توانند از ماسک‌های تولید خانه که از جنس پارچه هستند استفاده کنند. اگر ماسک با پارچه ضخیم باشد و کاغذی پشت آن قرار دهند از آن به میزان ۷ با ر می‌توانند استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
بايد تمام شيشه هاي مترو و اتوبوسها و تاكسس ها رو كند و به جاش فنس گذاشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
بيمارستانا دو برابر مترو و اتوبوس مردم رو مبتلا ميكنن
من الان از دو بیمارستان اومدم هيشكدوم هواكش و تهويه هواي صد در صد نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۴۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
هر مترو به مسافرش یک ماسک اجباری بده نه مسافرو اجبار کنه داشته باشه.هر واگن مایع ضد عفونی داشته باشه ورود با ضد عفونی باشه مردم بیچاره از کجا بیاره ماسک بخره تازه اگر گیر بیاد
Ukraine
ناشناس
۲۱:۴۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
من دستفروش هستم و پانزده ساعت زیر زمین سرپا وای میستم تا یه لقمه نون بخورم . با این روش شما من و امثال من باید بریم بمیریم
Iran (Islamic Republic of)
زرین.کمر
۲۱:۲۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام اینکه دعوانداره وقتی که ماسک رامیتوانند صادرکنند وجه ماسک رابا پول بلیط ا زمسافر دریافت هیچ اتفاقی هم نمی افتد بلکه همه هم بسلامت مسیر را طی منمایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
یا فارس الحجاز یا ابا صالح المهدی ادرکنا افلا تعیننا حتّی نعلم انّ لنا اماما یرانا و یغیثنا (یاصاحب الزمان آیا به فریاد ما نمی رسی، تا بدانیم امامی داریم که ما را همیشه مدّنظر دارد و به فریاد ما می رسد؟)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
ماسک هم داخل مترو رایگان عرضه میشه یا خیر؟
آخرین اخبار