دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نایین گفت: در راستای اجرای سیاست‌های کلان قوه قضاییه، بیش از ۱۵ تن مواد مخدر و بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در سال گذشته کشف گردید.

مهدی طارمی دادستان عمومی و انقلاب نایین در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص رویکرد تحقق شعار سال گذشته «رونق تولید» گفت: در راستای اجرای سیاست‌های کلان قوه قضاییه بر ضرورت برخورد قانونی قاطع و مستمر با جرایم سنگین مهم و مخرب قاچاق مواد مخدر، کالا و ارز و انسان که تأثیر بسزایی در مقوله برقراری امنیت اجتماعی و اقتصادی در سطح کشور دارد، مجموعه عوامل انتظامی، قضایی، امنیتی و اطلاعاتی حاضر در سال گذشته عملکرد خوبی نشان دادند.

او با اشاره به رشد ۶۱ درصدی کشفیات مواد مخدر، افزود: در حوزه جرایم مرتبط با خرید، فروش، توزیع، نگهداری و حمل انواع مواد مخدر میزان کشفیات در سال گذشته حدود ۱۵ تن و ۹۸۵ کیلوگرم بوده که در این رابطه تعداد متهمان دستگیر شده ۶۵۷ و ۲۹۱ خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شد.

دادستان عمومی و انقلاب نایین با اشاره به کشف کالای قاچاق و ارز در نایین اظهار کرد: بیش از ۸۰ میلیارد و ۶۲۰ میلیون ریال کالای قاچاق و ارز در این شهرستان کشف گردید که نسبت به سال ۹۷، ۳۰۸ درصد رشد و منجر به دستگیری ۱۸۵ نفر و توقیف ۱۳۰ دستگاه خودروی و موتورسیکلت گردید.

طارمی در ادامه از دستگیری بیش از ۳۲۰۰ تبعه بیگانه در سال گذشته خبر داد و گفت: دستگیری و بازگرداندن تبعه‌های بیگانه در این شهرستان نسبت به سال ۹۷ رشد ۲۲ درصدی داشته که ۱۷۳ متهم دستگیر و ۲۰۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف گردید.

او در پایان با اشاره به نامگذاری سال جدید «جهش تولید» توسط مقام معظم رهبری گفت: حمایت از کسب و کار‌های مشروح قانونی، رسد مشکلات کارخانه ها، پیگیری مطالبات کارگران از اولویت‌های مهم دادستانی در سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.