سردار حسینی گفت: مرز‌های کردستان جزو امن‌ترین مرز‌های کشور است چرا که مرزنشینان ما با رشادت‌ها و دلیرمردی‌های خود از مرز‌های این مرز و بوم دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در دیدار با خانواده شهدای روستای نی از توابع شهرستان مریوان، گفت: به پاس خون شهدا و دلاورمردی‌های و رشادت‌های شهیدان مرزبانی، امروز شاهد امنیت پایدار در مرز‌ها و کشور هستیم.

سردار حسینی افزود: دانشگاه شهادت چنین دانشجویان پرافتخاری را در خود پرورش داده که برای دفاع از وطن جان خود را برکف گذاشته و تا آخرین قطره خون از تمامیت ارضی این کشور دفاع می‌کنند.

او اذعان کرد: مرزنشینان چشمان بیداری هستند که شبانه‌روز از نماد حاکمیت ملی این کشور یعنی مرز‌های پهناور آن مراقبت و محافظت می‌کنند تا ایرانیان بتوانند معنای واقعی امنیت را دریابند.

سردار حسینی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح و نیرو‌های امنیتی کشور با هوشیاری کامل از سرمایه‌ها و دستاورد‌های این ملت حراست و پاسداری می‌کنند، گفت: مردم ما همواره به وجود نیرو‌های مرزبانی که حافظ امنیت این کشور هستند افتخار می‌کنند و بر این باورند که مرزنشینان استان به عنوان مردمانی شریف و نجیب حافظان اصلی مرز‌های کشور هستند.

سردار حسینی با بیان این‌که مرز‌های استان جزو امن‌ترین مرز‌های کشور است، گفت: دشمن همواره به دنبال روزنه‌ای است که از آن طریق بتواند به کشور ضربه بزند و در آن خلل ایجاد کند، اما در این میان مرزنشینان این سرزمین با هوشیاری کامل مانند سدی در مقابل آنان عمل کرده‌اند.

او ضمن قدردانی از مجاهدت‌های مرزبانان و تلاشگران این عرصه گفت: مرزنشینان استان با رشادت‌ها و دلیری‌های خود همواره محافظان اصلی مرز‌های این خطه هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.