جانشین انتظامی استان ایلام گفت: رفتار شایسته و مطلوب کارکنان، عامل اصلی و نقش مهم و سازنده‌ای برای جلب اعتماد عمومی وافزایش سرمایه‌های اجتماعی در تولید امنیت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ شهاب عزیززاده جانشین انتظامی استان ایلام گفت:  ناجا یکی از سازمان‌هایی است که بیشترین ارتباط و تعامل را با اقشار مختلف اجتماعی و سایر سازمان‌ها را دارد، و با رعایت دستورالعمل‌های حقوق شهروندی، ماموریت‌های محوله و اقدامات لازم در راستای ارتقاء نظم و امنیت جامعه به نحو مطلوب انجام می‌شود.

جانشین انتظامی استان، ارتقاء باورها، ارزش‌ها و اعتقادات دینی را یک اصل مهم در مقابله با تهدیدات و آسیب‌ها دانست و اضافه کرد: پلیس خود به عنوان مجری قانون باید رفتار و عملکردش مطابق با ارزش‌های اسلامی و قانون باشد.

او رویکرد و ماموریت پلیس را رویکردی اجتماعی و دانش محور دانست و بیان کرد: حسن خلق در انجام وظیفه، اقتدار و محبوبیت نیروی انتظامی را افزایش می‌دهد.

سرهنگ عزیززاده با اشاره به تاکید فرمایشات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر اینکه ناجا در عین اقتدار و برخورد با مجرمان باید یار مهربان مردم باشد، اظهار کرد: افتخار پلیس خدمتگزاری صادقانه به مردم، همراه با رافت و مهربانی است، چرا که پلیس با داشتن رفتار اسلامی و پسندیده می‌تواند برای افراد جامعه یک الگوی خوب و ماندگار باشد.

او تکریم ارباب رجوع و احترام به حقوق شهروندی را ۲ مؤلفه بسیار مهم دانست و عنوان کرد: با توجه به اتخاذ رویکرد جامعه محوری پلیس و مولفه‌های استاندارد سازی رفتار، سرعت بخشیدن و تسریع در ارائه خدمات شایسته، اعتبار اجتماعی پلیس را در جامعه ارتقاء و جامعه محوری پلیس را به سمت مطلوب سوق می‌دهد.

سرهنگ عزیززاده در ادامه یادآور شد: تولید امنیت نیازمند مشارکت همگانی است، لذا از آنجائیکه نیروی انتظامی برای دست یابی به اهداف والای خود که همانا ایجاد آرامش روانی و امنیت شهروندان است، بیشترین ارتباط را با اقشار مختلف جامعه برقرار می‌کند، و تحقق این مهم با همراهی و همکاری آحاد جامعه حاصل می‌شود.

جانشین انتظامی استان ایلام در پایان اعلام کرد: ارتقاء مهارت فنی، تخصصی و توانمندی فردی و جمعی با بکار گیری روش‌های نوین آموزشی برای افزایش سطح یادگیری کارکنان ضروری است و ناجا این موضوع مهم را بصورت مستمر و روزانه در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.