سلیمان پور از تدوین طرحی برای استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری اتباع خارجی در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سلیمان پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم در نشست با خبرنگاران با تشریح عملکرد سال گذشته این معاونت سرمایه گذاری اتباع خارجی را در قم، ظرفیتی مغفول عنوان کرد و گفت: برخی اتباع خارجی مقیم ایران و قم از ظرفیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری برخوردارند که در صورت بهره گیری از آنها، کمک خوبی به تولید و کسب و کار خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم همچنین از تدوین سند راهبردی تحول فرهنگی اجتماعی قم در قالب ۶ برنامه عملیاتی خبر داد و گفت: امیدواریم اجرای این برنامه امسال آغاز شود.

سلیمان پور با اشاره به اینکه سال گذشته طرحی در این زمینه تهیه و برای تایید به وزارت کشور ارسال شده است تصریح کرد: اتباع خارجی را نباید همیشه به عنوان آسیب تلقی کرد بلکه فرصتی برای بهره‌برداری نیز به شمار می‌روند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به شرایط خاص قم هم گفت: به همین جهت طرح جامع پدافند غیرعامل قم با همکاری همه دستگاه‌ها در حال تهیه است تا موجب برطرف شدن هر نوع تهدیدی اعم از سایبری، پرتوی، زیستی و شیمیایی شود.

 سلیمان پور شتاب بخشی به تشکیل کمیسیون کارگری برای رفع مشکلات این قشر، تشکیل خانه احزاب و کشف بیش از هفت تن مواد مخدر در استان را از دیگر اقدامات شاخص سال گذشته عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار