سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: همه اعضای این تیم شامل بازیکنان، کادر فنی و تدارکات در سلامت کامل و در قرنطینه خانگی هستند.

رضا هنگام پور، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،گفت: همه اعضای این تیم شامل بازیکنان، کادر فنی و تدارکات در سلامت کامل و در قرنطینه خانگی هستند.

هنگام پور افزود: پس از شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری مسابقات ورزشی تمرینات تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس هم تعطیل شد و بازیکنان غیر بومی این تیم هم به شهر‌های خود بازگشتند.

او با اشاره به اینکه خوشبختانه همه اعضای این تیم در حال حاضر در سالامت کامل هستند، گفت: بازیکنان تا حد ممکن در قرنطینه خانگی در حال تمرین و حفظ آمادگی بدنی خود هستند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در خصوص وضعیت دو بازیکن خارجی این تیم هم گفت: "کدار ادواردز" بازیکن آمریکایی در همان ابتدای شیوع کرونا به کشور خود بازگشت، اما "ویلی کوآشی" بازیکن ساعل عاجی این تیم به دلیل لغو و محدودیت پرواز‌ها همچنان در بندرعباس و در قرنطینه به سر می‌برد.

رضا هنگام پور در خصوص سرنوشت بازی‌های مرحله پلی آف لیگ برتر نیز گفت: فدراسیون بسکتبال طی روز‌های گذشته از باشگاه‌ها نظر خواهی کرده است و پس از جمع بندی تصمیم نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

او با اشاره به اینکه در شرایط فعلی و با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری مسابقات وجود ندارد، گفت: سلامتی ورزشکاران در اولویت قرار دارد.

هنگام پور در خصوص موضع باشگاه شهرداری بندرعباس در خصوص برگزار شدن یا نشدن بازی‌های مرحله پلی آف گفت: باشگاه شهرداری پیشنهاد داده است که بازی‌های مرحله پلی آف به طور کامل لغو شود و پرونده لیگ بر اساس رده بندی تیم‌ها طبق همان جدول مرحله مقدماتی بسته شود.

مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال با شرکت ۱۴ تیم برگزار شد و تیم شهرداری بندرعباس در نخستین تجربه لیگ برتری خود با کسب ۳۴ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی جای گرفت.

طبق برنامه اعلام شده تیم‌های اول تا هشتم جدول مرحله مقدماتی راهی مرحله پلی آف شدند که بازی‌های این مرحله به دلیل شیوع ویروس کرونا تاکنون برگزار نشده است و قرار است فدراسیون بسکتبال طی روز‌های آینده نظر نهایی خود را در این زمینه اعلام کند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.