رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: کلاس‌های دروس نظری دانشجویان این دانشگاه به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه آموزش مجازی دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علیرضا محدثی زرندی، رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان از برگزاری دروس نظری دانشجویان به صورت الکترونیکی خبر داد و گفت: به منظور ادامه آموزش در روز‌هایی که به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان حضور دانشجویان در دانشگاه وجود ندارد، سامانه آموزش الکترونیکی ویژه دروس نظری دانشجویان به آدرس: online.pnuk.ac.ir راه اندازی شده است.

اوافزود: دانشجویان برای ورود به سامانه لازم است در تاریخ و ساعت برگزاری کلاس طبق برنامه اعلام شده، از طریق لینک ویژه هر درس وارد سامانه شوند و با وارد کردن شماره دانشجویی به عنوان کدکاربری و شماره ملی به عنوان رمز عبور از کلاس آنلاین استفاده کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان تصریح کرد: این دانشگاه از زیرساخت‌های مناسبی برای آموزش از راه دور برخوردار است و دانشجویان این دانشگاه با این شیوه آموزشی کاملا آشنایی دارند.

او بیان داشت: دروسی که دانشجو از قبل به صورت الکترونیکی در زمان انتخاب واحد خود اخذ کرده، ارتباطی به این سامانه ندارد و طبق روال گذشته، در سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور کشور به آدرس lms.pnu.ac.ir ارائه می‌شود.

محدثی در خصوص دروس عملی و آزمایشگاهی نیز گفت: کلاس‌های آزمایشگاهی، کارگاهی و تربیت بدنی دانشجویان نیز پس از زمان بازگشایی دانشگاه‌ها طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، به صورت حضوری برگزار خواهد شد و دانشجویان در این خصوص دغدغه‌ای نداشته باشند.

او با تاکید بر دریافت روزانه اخبار و اطلاعات مرتبط با دروس الکترونیکی دانشگاه از طریق سایت دانشگاه به آدرس kerman.pnu.ac.ir یا سایر شبکه‌های اجتماعی دانشگاه به آدرس kermanpnuk@ از دانشجویان خواست، با شرکت فعال در کلاس‌های الکترونیکی ضمن حفظ سلامت خود و جامعه از بستر ایجاد شده در راستای فراگیری حداکثری دروس خود اقدام کنند.

محدثی در این مرحله ۲۳۰ عنوان درسی ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی، طبق برنامه مندرج در سایت kerman.pnu.ac.ir برگزار خواهد شد و مابقی این دروس در حال برنامه ریزی بوده و بر اساس همین سامانه بوده و به تدریج اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار