در اقدامی هماهنگ و همزمان با سایر بنادر کشور "بوق امید" به منظور قدردانی از تلاش‌ها و زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی کشور در بندر چابهار به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،در اقدامی هماهنگ و همزمان با سایر بنادر کشور، "بوق امید" صبح امروز (سه شنبه ۲۶ فروردین) در بنادر چابهار به صدا درآمد.

در این اقدام که به منظور قدردانی از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و جامعه پزشکی کشور در خط مقدم مواجهه و مبارزه با ویروس کووید ۱۹ (کرونا) صورت گرفت، به طور همزمان بوق کلیه کشتی‌ها و شناور‌های حاضر در لنگرگاه و اسکله‌های بنادر شهید بهشتی و شهید کلانتری چابهار با نام "بوق امید" طنین انداز شد.

تجلیل از عملکرد مثبت مدافعان اقتصادی کشور در بندر چابهار/ فعالیت شبانه روزی تیم‌های عملیاتی بندر چابهار در شرایط همه گیری کرونا

مدیر کل و معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان با حضور در محل اسکله و دفاتر شرکت‌های اپراتوری از فعالیت اثرگذار و شبانه روزی فعالان بخش دریایی و بندری بندر چابهار در چرخه اقتصادی کشور و در شرایط سخت بیماری کرونا تقدیر کردند.

هیاتی متشکل از مدیر کل، معاونین و روسای ادارات اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با حضور در محل اسکله‌ها و دفاتر شرکت‌های اپراتوری از فعالین حوزه دریایی و بندری بندر چابهار در شرایط همه گیری بیماری کرونا در کشور تجلیل نمودند.

این اقدام در راستای قدردانی و ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های بی وقفه و تاثیرگذار فعالین دریایی و بندری و کارگزاران و کارکنان صنعت حمل و نقلی دریایی و جاده‌ای که نقش موثری در چرخه تجارت و تامین مایحتاج و کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم بویژه در شرایط حساس کنونی کشور دارند صورت پذیرفت.

مدیر کل بنادر و دریانوردی ضمن قدردانی از کلیه کارکنان و دست اندرکاران بخش دریایی و بندری به جهت فعالیت شبانه روزی و اثرگذار در تخلیه و بارگیری کشتی و تامین کالا‌های مورد نیاز کشور در تعطیلات و دوران قرنطینگی ابراز امیدواری کرد که با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان در آینده‌ای نزدیک شاهد ریشه کن شدن این ویروس باشیم.

در پایان با اهدای گل و پکیج ملزومات بهداشتی تحت عنوان پکیج سلامت از زحمات این دریادلان تقدیر شد.

انتهای پیام/.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار