رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا روز‌های اخیر۶۰ میلیون لیتر محلول ضدعفونی کننده برای ضد عفونی معابر و خیابان‌های تبریز استفاده شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،حسن‌زاده رئیس ستاد پیشگیری از ویروس کرونا در شهرداری تبریز گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا روز‌های اخیر۶۰ میلیون لیتر محلول ضدعفونی کننده برای ضد عفونی معابر و خیابان‌های تبریز استفاده شده است.

حسن‌زاده گفت: حدود ۱۰۰ هزار لیتر نیز محلول ضدعفونی کننده سطح برای داخل ساختمان‌ها و اداره‌ها استفاده شده است.

او با اشاره به ضدعفونی سطح شهر افزود: بر اساس آمار دانشگاه علوم پزشکی در خصوص محلات پرخطر و آلوده، برنامه‌های ضدعفونی سطح شهر به طور روزانه و زمانبندی شده توسط ستاد مقابله با کرونا به مناطق اعلام می‌شود.

او گفت: تمام مجتمع‌های عمومی نیز بدون استثنا و با نوبت و زمان بندی ضدعفونی می‌شوند.

حسن‌زاده از برنامه‌ریزی برای ساماندهی گروه‌های خودجوش خبر داد و افزود: علاوه بر نیرو‌های ضدعفونی کننده در شهرداری از جمله خدمات شهری و آتش نشانی، نیرو‌های مستقل دیگری نیز در این ستاد مشغول فعالیت هستند که مواد ضدعفونی کننده برای این افراد توسط شهرداری تبریز تامین می‌شود.

او افزود: به ازای هر روز و هر کارگر، ماسک تهیه شده و در اختیار پاکبانان و کارگران قرار می‌گیرد.

او از اعمال محدودیت‌هایی برای حفظ سلامت کارکنان خبر داد و گفت: تمام خرید‌هایی که برای حفظ سلامت سطح شهر لازم بود انجام شده برای ضدعفونی سطح شهر تا خردادماه مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.