حجت الاسلام شریفی نیا گفت: بانک اطلاعاتی نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در آرادان تشکیل شود تا بتوانیم بهتر به این اقشار کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام شریفی نیا امام جمعه آرادان در حاشیه ویدئو کنفرانس استانی در سپاه ناحیه آرادان گفت: بیماری کرونا بر روی زندگی مردم تأثیر بسیار زیادی داشته است و برخی افراد زیان دیده‌اند که باید به آن‌ها کمک کرد.

او با اشاره به اینکه علاوه بر تأثیرات سلامت، کرونا بر روی روان و اقتصاد جامعه نیز اثر داشته است، اضافه کرد: برخی افراد که دارای درآمد روزانه بوده‌اند با این شرایط ضرر کرده‌اند و درآمدی در این مدت نداشته‌اند.

امام جمعه آرادان با تقدیر از دست‌اندرکاران مبارزه با کرونا در استان سمنان و شهرستان آرادان، ادامه داد: باید در عرصه حمایتی و کمک به معیشت مردم اقدامات لازم تا قبل از شروع ماه مبارک رمضان انجام شود.

او با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حمایت از نیازمندان، افزود: مردم و بسیج و سپاه و دولت پای کار هستند، ولی در صورتی که ساماندهی و برنامه ریزی درستی صورت نگیرد این کار بزرگ به نتیجه نمی‌رسد.

حجت الاسلام شریفی نیا با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مردم در بین آسیب دیدگان و نیازمندان در شرایط کنونی هستند گفت: سامانه جامع آماری آسیب دیدگان و نیازمندان باید ایجاد شود.

امام جمعه آرادان شناسایی نیازمندان را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: طراحی و مدیریت جذب منابع و همچنین توزیع کارآمد و مناسب از اقدامات مهم است که باید برای تحقق این مهم باید منابعی که در سطح استانی و شهرستانی وجود دارد استفاده شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار