معاون امور عمرانی استاندار کرمان گفت:دوباره احتمال بارندگی به شکل رگبار در شهر کرمان وجود دارد، نیاز است تا هرچه سریع‌تر راهکار‌های مناسب برای جلوگیری از هجوم آب به شهر کرمان ارائه و با سرعت اجرا شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  نشست فوق‌العادۀ ستاد مدیریت بحران استان کرمان، عصر امروز به درخواست شهردار کرمان و با حضور اعضای این ستاد، شهردار کرمان، معاونان خدمات شهری و حمل‌و‌نقل و امور زیربنایی شهردار و شهرداران مناظق پنچ‌گانه، در محل معاونت امور عمرانی استانداری برگزار شد.

معاون امور عمرانی استاندار کرمان در این نشست که با موضوع بررسی وضعیت شهر کرمان به‌دلیل بارندگی‌های روز‌های اخیر و همچنین برنامه‌ریزی مناسب برای بارندگی‌های روز‌های آتی برگزار شد، ضمن تقدیر از تمام دستگاه‌های اجرایی و نظامی که در بارندگی اخیر با شهرداری کرمان همکاری کرده‌اند، بر ادامۀ همکاری‌ها برای عبور از بحران بارندگی‌های آتی شهر کرمان تأکید کرد.

سیدمصطفی آیت‌الهی موسوی با اشاره به بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در شهر کرمان به‌طور میانگین ۳۰ میلی‌متر بارندگی داشتیم که موجب آب‌گرفتگی معابر و برخی مشکلات دیگر در شهر کرمان شد.

او افزود: خوشبختانه شهرداری کرمان با همکاری سایر دستگاه‌ها، بخش زیادی از آب جمع‌شده در معابر را جمع‌آوری کردند و بخشی از مشکلات مردم نیز برطرف شد.

معاون امور عمرانی استاندار کرمان به احتمال بارندگی در روز‌های آتی هم اشاره کرد و گفت: با توجه به این‌که از چهارشنبه‌شب هفتۀ جاری دوباره احتمال بارندگی به شکل رگبار در شهر کرمان وجود دارد، نیاز است تا هرچه سریع‌تر راه‌کار‌های مناسب برای جلوگیری از هجوم آب به شهر کرمان ارایه و با سرعت اجرا شود.

آیت‌الهی موسوی افزود: لازم است با همکاری تمام دستگاه‌های مرتبط اجرایی و نظامی، ضمن جلوگیری از ورود سیلاب به شهر کرمان، آب‌گرفتگی معابر را نیز مدیریت کنیم.

او ادامه داد: در این زمینه باید هر فردی هر تجربه‌ای دارد، ارایه کند تا در فرصت باقی‌مانده، این بحران مدیریت شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار