رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: یک باشگاه بدنسازی به دلیل رعایت نکردن بخشنامه‌های ستاد مبارزه با کرونا در آبادان پلمب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،علی رضایی رییس اداره ورزش و جوانان آبادان روز دوشنبه گفت:باشگاه ورزشی آرین در کوی ذوالفقاری با همکاری مقام قضایی و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند به علت رعایت نکردن مصوبات شورای مبارزه با کرونا پلمب شد.

او افزود:ستاد ملی مبارزه با کرونا فعالیت همه باشگاه‌های خصوصی و دولتی را تا پایان فروردین ماه سال جاری تعطیل اعلام کرده است.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت:دستور تعطیلی اماکن ورزشی به منظور حفظ سلامتی ورزشکاران کشور صورت گرفته و همه باشگاه های خصوصی و دولتی ملزم به رعایت آن هستند.

رضایی به پلمب چهار باشگاه ورزشی از زمان فراگیری ویروس کرونا در شهرستان آبادان به دلیل رعایت نکردن  دستورات ستاد مبارزه با کرونا اشاره کرد و افزود:بازرسی روزانه از مکانهای ورزشی تا پایان ماه جاری  ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف با متخلفان برابر قانونی برخورد می شود.

به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور از اوایل اسفند ماه تا کنون بیش از ۷۱ هزار نفر مبتلا و بیش از چهار هزار نفر جان باخته اند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.