مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از همکاری همه جانبه هنرمندان استان در مقابله و مبارزه همه جانبه با ویروس کرونا در استان خبر داد .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اعلام اینکه در این مسیر تمامی بخش‌های اداره ارشاد استان و اصحاب فرهنگ و هنر استان پای کار هستند گفت : خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان، کاریکاتوریست ها، طراحان در مرکز و شهرستان‌ها با جدیت کامل در تکاپو و انجام اقدام‌های موثر در راستای فرهنگ سازی و آموزش مقابله با این ویروس منحوس هستند.

او با اشاره به اینکه این اداره کل از ابتدای شیوع دست به اقدامات همه جانبه زده است گفت : تعطیلی تمام برنامه‌های فرهنگی هنری، تعطیلی آموزشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و هنری و کلاس‌های گروهی وتعطیلی مطبوعات استان از دیگر اقدامات انجام شده در راستای مقابله با کرونا در استان است.

او افزود: حوزه اطلاع‌رسانی عمومی و تولید محتوا (انتظارات متناسب با رسالت و اهداف این اداره‌کل)، تشکیل کمیته سلامت روانی – اجتماعی کنترل ویروس کرونا با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، گروه تولید محتوا و انتشار محتوا، تشکیل گروه‌های مختلف در فضای مجازی و با همکاری اصحاب رسانه از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این راستا است.

مدیر کل ارشاد کرمانشاه با اشاره به اینکه هنرمندان استان هم همکاری خوبی در این روز‌ها با اداره ارشاد دارند گفت: از جمله آثار تولیدی هنرمندان استان؛ می‌توان به ۳۰ مورد پوستر، ۱۵مورد انیمیشن و کارتون،۴۵ مورد کاریکاتور، ۱۸ مورد کلیپ طنز، ۸ مورد خوشنویسی، ۹ مورد نقاشی، ۲ مورد موشن گرافی و بیش از ۳۰مورد در حوزه ادبیات اشاره نمود که در کانال‌ها و گروه‌های فعال جهت آگاهی مردم منتشر شده است.

او از آماده‌سازی محیط اداره‌کل ارشاد خبر داد و گفت: تشکیل کارگروه مقابله با ویروس کرونا در سطح ستاد اداره‌کل، اطلاع‌رسانی کلیه بخشنامه‌های وارده و جزوات آموزشی از سوی استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشتی استان از طریق اتوماسیون اداری و ایمیل به کارکنان ستاد و ادارات تابعه شهرستان ولغو برگزاری کلیه جلسات، برنامه ها، ماموریت‌های درون و برون استانی کارکنان و. در همین راستا انجام شده است .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.