رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از کاهش ۴۶ درصدی تردد خودرو‌ها از ابتدای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان خبر داد.

کاهش ۵۷ درصدی تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان همدانسعید کرمی، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با اشاره به کاهش ۴۶ درصدی کل تردد‌های جاده‌ای استان در طرح فاصله گذاری اجتماعی گفت: تردد تجمعی استان از روز ۲۵ اسفند تا کنون هم ۸ میلیون و ۲۱۸ هزار تردد بود که پارسال در این موقع ۱۵ میلیون و ۱۹۳ هزار تردد داشته ایم.

او افزود: تعداد ورودی و خروجی‌های تجمعی در استان در روز ۲۴ فروردین هم ۷۱۶ هزار تردد است که پارسال در این روز یک میلیون و ۷۴۵ هزار تردد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به فعال بودن ۷۲ دستگاه تردد شمار در محور‌های همدان ادامه داد: دستگاه‌های تردد شمار در جاده‌های استان اطلاعات مربوط به سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و رعایت نشدن فاصله طولی وسایل نقلیه عبوری در محور‌های ارتباطی این استان را ثبت می‌کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.