مقامات مسئول در فرودگاه ناریتای ژاپن برای مسافرانی که از آنان تست کرونا گرفته می‌شود، تدبیر خاصی اندیشیده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی رویترز گزارش داد: مسافرانی که در فرودگاه ناریتای ژاپن منتظر دریافت نتایج آزمایش کرونای خود هستند در تختخواب‌های مقوایی استراحت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، فرودگاه ناریتای ژاپن یک مکان فوری متشکل از تختخواب‌های مقوایی را برای مسافرانی تدارک دیده است که از خارج وارد این کشور می‌شوند و باید در این تختخواب‌ها استراحت کنند تا نتایج تست کرونای آن‌ها اعلام شود.

اقدام خاص فرودگاهی در ژاپن برای مسافرانی که از خارج وارد این کشور می‌شوند + تصاویر

تصاویر منتشر شده از این فرودگاه در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد مسافران منتظر دریافت نتیجه تست خود هستند و در تختخواب‌های مقوایی که در ترمینال این فرودگاه قرار داده شده است، استراحت می‌کنند.

یک مقام وزارت بهداشت ژاپن در گفتگو با رویترز گفت: اعلام نتیجه تست کرونا ممکن است شش ساعت طول بکشد، اما این تأخیر شاید یک یا دو روز ادامه یابد. این مقام افزود: در حالی که مسافران از استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی منع شده اند، آن‌هایی که کسی برای بردنشان به فرودگاه نیامده است، باید منتظر بمانند و می‌توانند در این تختخواب‌های مقوایی استراحت کنند.

اقدام خاص فرودگاهی در ژاپن برای مسافرانی که از خارج وارد این کشور می‌شوند + تصاویر

ژاپن هفته گذشته وضعیت اضطراری اعلام کرد تا به صورتی موثرتر با ویروس کرونا مقابله کند.

شبکه تلویزیونی ان اچ کی ژاپن گزارش داد: تعداد موارد ابتلا به این ویروس در ژاپن دستکم ۷۴۰۰ تن است و تاکنون ۱۳۷ تن جان باخته‌اند.

اقدام خاص فرودگاهی در ژاپن برای مسافرانی که از خارج وارد این کشور می‌شوند + تصاویر

انتهای پیام/

برچسب ها: ویروس کرونا ، ژاپن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار