فعالیت تمامی مراکز خرید و فروش زباله و ضایعات در شهرکرد ممنوع است.

ممنوعیت فعالیت مراکز خرید و فروش زباله و ضایعات در شهرکردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مصطفی جعفری سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری شهرکرد در خصوص فعالیت انبار‌های ضایعات برای خرید و فروش زباله‌های خانگی در ایام شیوع کرونا ویروس، گفت: فعالیت مراکز خرید و فروش زباله و ضایعات در شرایط فعلی ممنوع است.

او اظهار داشت: پوشش زباله‌های خانگی در سایت‌های دفن پسماند به محض ورود خودرو‌های حامل زباله به سایت به صورت آنی انجام می‌شود.

جعفری افزود: زباله‌های خانگی با توجه به حجم بالا و نبود دستگاه‌های بی‌خطرساز مخصوص زباله (اتوکلاو) این زباله‌ها با آهک پوشش داده می‌شوند و زیر حدود دو متر خاک دفن و سپس آهک پاشی می‌گردد.

او با اشاره به معضل زباله‌گرد‌ها در سطح شهر و خطرات آن در ایام شیوع کرونا ویروس، اضافه کرد: موضوع زباله‌گرد‌ها یکی از معضلات شهری محسوب می‌شود که ممکن است در این ایام خطرآفرین باشد، بنابراین برخورد با این افراد با همکاری نیروی انتظامی، بهزیستی، دستگاه قضایی و فرمانداری در دستور کار قرار گرفته است.

جعفری ادامه داد: برای جلوگیری از ورود زباله‌گرد‌ها به سایت دفن پسماند تمام راه‌های ورودی اصلی و فرعی به این مکان مسدود شده است و زباله‌ها در کمترین زمان ممکن دفن و روی آن‌ها با آهک پوشش داده می‌شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار