مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت : با متصرفان اراضی حاشیه رودخانه‌ها که تملک آن متعلق به دولت است، برخورد قانونی خواهیم کرد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،«بهرام درویشی» مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت : متاسفانه عده‌ای سودجو با زیر پا گذاشتن قوانین حریم و بستر رودخانه اقدام به تصرف اراضی حاشیه رودخانه کرده و قصد ساخت و ساز در اراضی متعلق به دولت را دارند.

او با اشاره صریح به ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب و تبصره‌های الحاقی و همچنین آیین نامه حریم و بستر، مصوب سال ۱۳۷۹ هیات وزیران، گفت : هرگونه تصرف اراضی واقع در حریم و بستر رودخانه‌ها که در تملک دولت است تخلف محسوب می‌شود.

او با تاکید بر استیفای حقوق دولت در این بخش، برخورد قانونی با متصرفان را امری ضروری و مهم دانست.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه مجری طرح و مدیر دفتر حقوقی این شرکت را مکلف و موظف کرد تا به صورت ویژه ضمن برخورد قانونی با متصرفان از طریق مقام قضایی استان، نسبت به آزادسازی متصرفات صورت پذیرفته اقدام فوری کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه از توقیف یک دستگاه تراکتور حفاری غیرمجاز در حین عملیات حفاری در شهر سطر شهرستان سنقر خبر داد و گفت: این تراکتور توسط واحد گشت و بازرسی امور منابع آب شهرستان سنقر و کلیایی توقیف و چاه غیرمجاز حفاری شده نیز مسدود شد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.