موسوی جزئیات تکمیل حلقه ترافیکی شمال شرق منطقه یک تهران با رفع معارضان خیابان ۳۵ متری افتخاری را تشریح کرد.

حمید موسوی شهردار منطقه یک تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح جزئیات اجرای حلقه ترافیکی شمال شرق منطقه ۱ با رفع معارضان خیابان ۳۵ متری افتخاری گفت: بخش شمال به جنوب پروژه خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری از خیابان شهید پورابتهاج به امام علی (ع) تا پایان فصل بهار و مصادف با عید سعید فطر بازگشایی می‌شود و اتصال آن به بلوار شهید مژدی (اوشان) در مرحله بعد به اتمام می‌رسد.

 شهردار منطقه یک تهران افزود: این طرح حلقه اصلی اتصال بزرگراه‌های شهید صیاد شیرازی، امام علی (ع) و ارتش است که علاوه بر جمع کنندگی ترافیک داخل محدوده محله دارآباد، ترافیک را با شرایط ایمن به بزرگراه‌های شرقی منطقه انتقال می‌دهد.


بیشتر بخوانید: برخورد با کارگاه های ساختمانی دایر در حریم پایتخت 


موسوی ادامه داد: این طرح نزدیک به ۱۶ معارض داشت که مبلغ توافق جهت تملک آن‌ها هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال می‌شود که تا کنون ۱۴ معارض آن به مساحت عرصه حدود ۱۹ هزار متر مربع تملک و در طول یک سال گذشته با انجام اقدامات عمرانی اعم از جدول کاری، زیر سازی کامل معبر، تثبیت بستر آسفالت و آسفالت ریزی و ... پروژه با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال انجام است.

شهردار منطقه یک تهران افزود: در مسیر این طرح ۲معارض به مساحت بیش از ۳هزار متر مربع باقی مانده است که با اصلاح و تغییر مسیر اجرا و به ناچار از طریق مراجع قضایی و اقدام از طریق اِعمال ماده ۹ به زودی ضمن تملک و رفع معارض پروژه، با تلاش شبانه روزی همکارانم در معاونت فنی و عمرانی اقدامات لازم برای آماده سازی طرح نیز به اتمام رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار