۸۷۷ نفر از مبتلایان به کرونا در خوزستان بهبود یافتند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور گفت: ۸۷۷ نفر از مبتلایان به کرونا در خوزستان بهبود یافتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور با بیان اینکه از دیروز تاکنون ۴۵ مورد جدید قطعی مبتلا به کرونا در خوزستان شناسایی شده گفت: با احتساب این موارد مجموع دچار شدگان به بیماری کرونا در خوزستان به یکهزار و ۱۹۱ تن می‌رسد.

او افزود: مبتلایان از شهر‌های مختلف خوزستان بودند که به تفکیک؛ ۱۳ نفر از اهواز، ۸ نفر از هفتکل، ۴ نفر از ایذه، حمیدیه و رامشیر هر کدام ۳ نفر شهرستان‌های کارون، آبادان، خرمشهر، دزفول و شوشتر هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های دشت آزادگان، ماهشهر، امیدیه و شوش هر کدام یک مورد بوده است.

احسان پور با اشاره اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار دیگر جان باختند اظهار کرد: ۳ مورد در بیمارستان‌رازی، ۲ مورد در بیمارستان گلستان و ۱ مورد در بیمارستان گنجویان دزفول جان خود را از دست دادند تا جان باختگان کروناویروس در خوزستان به ۱۳۷ مورد برسد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور بیان داشت: هم اکنون ۱۷۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان خوزستان تحت درمان هستند.

این مقام مسئول همچنین از بهبود و ترخیص ۸۷۷ بیمار با تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان خبر داد.

علی احسان پور تصریح کرد: دوره کمون این ویروس ۷ تا ۱۰ روز است که افراد با توجه به بازگشایی برخی مشاغل باید بیشتر مراقب اصول بهداشتی باشند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار