رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: خیر مهابادی یک دستگاه دیالیز پرتابل به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی مهاباد اهداء کرد.

بهزاد رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به منظور رفاه حال بیماران دیالیزی صلاح حسن پور (خیر مهابادی) یک دستگاه دیالیز پرتابل (قابل حمل) را به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال به بیمارستان امام خمینی شهرستان مهاباد اهداء کرد.

بهزاد اظهار داشت: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد با ظرفیت پذیرش روزانه ۵۳ نفر بیمار و زیرنظر متخصصان در حال فعالیت است و پذیرش این تعداد بیمار در مقایسه با سال گذشته ۲۲ درصد افزایش یافته است.

او با اعلام اینکه این اولین اهدای دستگاه دیالیز پرتابل به بیمارستان است، افزود: دستگاه قابلیت جابجایی را دارد و به جای اینکه بیمار دیالیزی هربار به بخش‌های دیگری از بیمارستان منتقل شود و خطرات عفونی را با خود جابجا کند، دستگاه به بخشی که بیمار در آن بستری بوده انتقال داده می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد تصریح کرد: بیمارستان امام خمینی مهاباد در سال‌های اخیر با کمک خیرین به دستگاه‌های دیالیز، دستگاه Ups بخش دیالیز و تجهیزات پزشکی به روز، مجهز شده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.