معاون سیاسی فرمانداری ایذه گفت: اگر مردم و مسئولان برای مقابله با کرونا ویروس همکاری نکنند وضعیت ایذه وخیم می‌شود.

کردی معاون سیاسی فرمانداری ایذه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: اگر مردم و مسئولان برای مقابله با کرونا ویروس همکاری نکنند وضعیت ایذه وخیم می‌شود چرا که هیچ شهرستانی به اندازه ایذه حساسیت نداشت و پیگیری نکرده، اما برخی از زیرمجموعه وظایف خود را بدرستی انجام نداده‌اند.

او افزود: اصناف نگرانند، اما ما سلامتی مردم را در اولویت قرار می‌دهیم.

حسین لامی زاده فرماندار ایذه نیز بیان داشت: نگرانی‌هایی از همکاری نکردن زیر مجموعه‌ها وجود داردکه در صورت ادامه، برخورد قاطع و جدی صورت می‌گیرد.

او با بیان اینکه شب گذشته و امروز بطور نامحسوس از ورودی‌های ایذه بازدید کردم که متاسفانه نیرو‌های غربالگری حضور نداشتند تصریح کرد: این موضوع بسیار خطرناک است و نباید تکرار شود، زیرا سلامت مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و کنترل و پایش ورودی‌های شهرستان (دهدز و اهواز) مجدداً برقرار شده استکسبه‌های مجاز، تا سلامتشان تایید نشود و تست کرونا ندهند، حق باز کردن مغازه‌ها را ندارند.

لامی زاده ادامه داد: یکی از دغدغه‌های ما زباله‌های بیمارستانی بوده، که با پیگیری‌های صورت گرفته امروز دستگاه زباله سوز تحویل شبکه بهداشت شهرستان داده شد.

فرماندار ایذه گفت: در عدم انتشار ویروس تلاش‌های زیادی شده است که یکی از آن‌ها قطع زنجیره کسانی که به کرونا مبتلا هستند و دستگاه‌ها آمده باشند که اگر نیاز شد از پرسنل ادارات، برای غربالگری و کنترل از پرسنل آن‌ها استفاده شود.

او ادامه داد: باتوجه به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص رعایت نکات جلوگیری از ویروس کرونا برخی از مردم هنوز از مسافرت، مراسمات، جشن‌ها و... جلوگیری نمی‌کنند که می‌طلبد بخشداری‌ها، با جدیت بیشتری مراقبت کنند و برای عدم برگزاری برنامه ریزی جدی کنند.

لامی زاده اظهار داشت: کار پیشگیری از کرونا بخوبی انجام گرفته است و آمار دانه‌ای گواه این است، اما تلاش بیشتر مسئولین مربوطه را می‌طلبد تا این ارقام را به صفر و منفی برسانیم و با پیگیری‌های صورت گرفته، نقاهتگاه کرونا ایذه در هفته آینده افتتاح می‌شود، کسانی که کرونا مثبت اند، نباید به خانه برود و در این نقاهتگاه بستری بستری و تحت قرنطینه قرار گیرند تا به بهبودی نهایی برسند و از مسئولین میخواهم در خصوص اقدامات که صورت میگیرد حتی در فضای مجازی پاسخگوی مردم باشید و تنها به مطالعه فضای مجازی نپردازد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.