توقیف خودرو حامل ۵ تن چوب قاچاق در محور فیروزکوه - سمنان

رئیس اداره منابع طبیعی سرخه گفت : مامورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی سرخه ۵ تن چوب جنگلی از گونه های انجیلی، ممرز، راش و گیلاس وحشی کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، راستین رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه گفت : مامورین یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه در حال گشت زنی در محور فیروزکوه سمنان به یک دستگاه کاجیون مشکوک شده و در بازرسی از آن ۵ تن چوب جنگلی از گونه های انجیلی ، ممرز ، راش و گیلاس وحشی کشف کردند.

او افزود : کامیون به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل و راننده نیز برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه با بیان اهمیت حفاظت از جنگل و درختان جنگلی و برخورد قانونی با متخلفان و قاچاقچیان چوب اضافه کرد ، نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار مربوط به تخریب ، تصرف ، آتش سوزی و قطع درختان جنگلی و بوته کنی در مراتع از طریق سامانه تلفنی ۱۵۰۴ هستند.

راستین از عموم مردم و تشکل هایمردم نهاد ، همیاران طبیعت ، دهیاران و شوراهای اسلامی خواست برای مشارکت در حفاظت هز منابع طبیعی گژارشهای خود را مبنی بر تصرف و قطع غیر مجاز با این سامانه اطلاع دهند .

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سرخه از ناوگان حمل و نقل چوب های باغی و غیر باغی خواست مجوز های لازم را برای حمل چوبهایی که از نظر قانون قاچاق محسوب می شوند از ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری دریافت کنند و در بازه زمانی مشخص شده در مجوز صادر شده تردد نمایند

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار