رئیس بهزیستی شهرستان کبودراهنگ از ارائه خدمات اجتماعی و روانی به موارد کودک آزاری، همسر آزاری در روزهای کرونا با اورژانس ۱۲۳ خبرداد.

بهزیستی کبودراهنگ در روز‌های کرونایی خدمات اجتماعی ارائه می‌کندجعفری نیکو رئیس بهزیستی شهرستان کبودراهنگ بیان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به ارائه خدمات اجتماعی و روانی به موارد کودک آزاری، همسر آزاری در روزهای کرونایی افزود: ارائه خدمات در این ایام به شکل تماس تلفنی با شماره ۱۲۳ است.

او  بیان اینکه کارشناسان واحد اورژانس اجتماعی بصورت مستمر در اداره حتی در روزهای تعطیل فعالیت می کنند بیان کرد: این واحد آماده ارائه خدمات اجتماعی و روانی به موارد کودک آزاری، همسر آزاری در ایام کرونا است.

رئیس بهزیستی شهرستان کبودراهنگ به عملکرد بهزیستی شهرستان کبودراهنگ در مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و ادامه داد: با تشکیل کمیته بحران و صدورابلاغ به اعضای کمیته پیشگیری از بیماریها با حضور در مراکز نگهداری وشبانه روزی تحت نظارت این اداره گند زدایی وضدعفونی مراکز انجام و این موضوع ادامه دارد.

جعفری نیکو درخصوص مراکز نگهداری تحت نظارت این شهرستان گفت: مرکز اقامتی میان مدت فعال در این شهرستان بعد از ترخیص بیماران ، اقدام به گندزدایی و ضدعفونی مرکز کرده است و از پذیرش بیمار جدید خود داری تا محیط برای ارائه خدمات به بیماران بعد کنترل بیماری مهیا شود.

او از تولید ماسک، گان و لباس بیمارستانی با کمک  مددجویان مقیم در مرکز خبر داد و افزود:گروه همیار هم  مواد ضدعفونی کننده و اقلام بهداشتی را در محله های آسیب خیز شهرستان جهت کنترل وکاهش آسیب ناشی از ویروس کرونا بین عموم توزیع می کند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.