فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف بیش‌از ۸۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: طی هفته گذشته طرح تشدید کنترل محور‌های مواصلاتی، با هدف مبارزه با قاچاق کالا و جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی در محور‌های مواصلاتی استان سیستان و بلوچستان به اجرا در آمد.

او افزود: پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی، ضمن انهدام یک باند حرفه‌ای قاچاق، تخریب ۴ محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۸ دستگاه تریلی و اتوبوس دارای باک اضافی در شهرستان‌های چابهار، سرباز و سیب و سوران در مجموع ۸۷ هزار و ۳۱۸ لیتر انواع سوخت قاچاق را شامل ۲۸ هزار و ۱۲۸ لیتر گازوئیل، ۲۱ هزار و ۸۶۰ لیتر گاز مایع، ۳۰ هزار لیتر نفت و ۷ هزار و ۳۳۰ لیتر بنزین، کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این رابطه ۱۳ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، تصریح کرد: پدیده قاچاق علاوه‌بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار