خادمین آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) بابل با توزیع شیرینی از تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان‌های بابل در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کردند.

حجت‌الاسلام مصطفی سیفی مدیر اجرایی آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:خادمین آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) بابل با پرچم حرم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در جمع کادر درمانی بیمارستان‌های یحیی‌نژاد و آیت‌الله روحانی این شهرستان حضور یافتند و با توزیع ۱۸۰ کیلوگرم شیرینی از تلاش‌های رزمندگان جبهه سلامت در مقابله با ویروس کرونا قدردانی کردند.

او افزود: بسته‌های شیرینی پیش از ورود به بیمارستان ضدعفونی و با نظر کادر درمانی به محیط داخل بیمارستان انتقال داده شده است.

حجت‌الاسلام سیفی گفت: پیش از این محوطه و خیابان‌های منتهی به بیمارستان‌های بابل توسط خادمین آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) ضدعفونی شده بود و این آمادگی را داریم برای روز‌های جاری نیز ضدعفونی اماکن درمانی شهرستان بابل را ادامه دهیم.

پس از شیوع ویروس کرونا و نظر به توصیه‌های بهداشتی درب آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان بسته شد، اما خادمین امامزادگان بیکار ننشستند و ۱۲ کارگاه تولید ماسک را در بقاع متبرکه مازندران راه‌اندازی کردند.

خادمین آستان مقدس امامزادگان مازندران همراه با تولید ماسک به جبهه رزمندگان مقابله با ویروس کرونا پیوستند و روزانه در نوبت‌های مختلف خیابان‌ها و اماکن عمومی شهر را ضدعفونی می‌کنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار