دبیر اجرایی جشنواره جمالزاده گفت: مهلت ارسال آثار به دومین جایزه جمالزاده تا ۵ اردیبهشت ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد معماریان دبیر اجرایی این جشنواره با اعلام این خبر گفت: با توجه به تقاضا‌های مکرر شرکت کنندگان برای افزایش زمان ارسال آثار، همچنین تقارن برگزاری جشنواره با روز‌های کرونایی و محدودیت برخی از متقاضیان برای استفاده از کافی نت و سیستم مورد نیاز برای ارسال اثر، تصمیم گرفته شد، به مدت ۱۰ روز مهلت ارسال آثار تمدید شود.

 افزود: مدت زمان تمدید در شورای سیاست گذاری نهایی شده و به هیچ عنوان امکان تمدید مجدد وجود ندارد؛ بر همین اساس از متقاضیان درخواست می‌کنیم هر چه سریعتر مراحل ثبت نام و ارسال اثر را طی کرده و انجام این مهم را به دقایق پایانی موکول نکنند تا با توجه به ترافیک درخواست مراجعه به سایت با مشکل مواجه نشوند.

او ادامه داد: دومین دوره جایزه جمالزاده توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده که فراخوان این دوره نیمه اول دی ماه سال گذشته در ۲ بخش آزاد و اصفهان اعلام شد.

دبیر اجرایی جشنواره جمالزاده تصریح کرد: در روز‌های پایانی سال گذشته و همزمان با شیوع ویروس کرونا که تاثیری همه جانبه بر زندگی ما داشت، بخش ویژه "کرونا" زیرمجموعه بخش زندگی نگاره و ناداستان‌ها در جایزه جمالزاده تعریف شد تا علاقه‌مندان به ناداستان نویسی تجربیات خود را از روز‌های کرونا و مواجهه با آن در هر جای جهان در این بخش ثبت کنند.

معماریان گفت: نویسندگان می‌توانند در بخش کرونا سه اثر و در بخش‌های دیگر هر کدام یک اثر را به دبیرخانه جایزه ارسال کرده و برای دریافت فرم ثبت نام جایزه جمالزاده و اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی Jamalzadehaward.ir مراجعه کنند.

او افزود: جوایز بخش‌های مختلف جشنواره در بخش آزاد شامل نفر اول ۸ میلیون تومان، نفر دوم ۵ میلیون تومان و نفر سوم ۳ میلیون تومان، بخش ویژه اصفهان (داستان کوتاه شامل نفر اول ۱۰ میلیون تومان، نفر دوم ۷ میلیون تومان، نفر سوم ۵ میلیون تومان و ناداستان شامل نفر اول: ۶ میلیون تومان، نفر دوم ۴ میلیون تومان، نفر سوم: ۲ میلیون تومان)، جایزه ویژه هیات داوران شامل ۵ میلیون تومان بوده و همچنین نویسندگان سه اثر برتر بخش کرونا نیز سه جایزه ۴۰ میلیون ریالی دریافت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.