مارکینیوش گفت: اگر تمام کشور‌های به زمان برگزاری مسابقات جام جهانی فوتسال اعتراض کنند فیفا بازی‌ها را به تعویق می‌اندازد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارکینیوش خاویر سرمربی تیم ملی فوتسال بزریل با انتقاد به عملکرد فیفا به زمان برگزاری رقابت‌های جام جهانی فوتسال اعتراض کرد.


بیشتر بخوانید: ابهام در زمان پرداخت باقی مانده پاداش ملی پوشان فوتسال


خاویر سرمربی تیم ملی فوتسال برزیل که در لایو اینستاگرام خود گفت: بدون هیچ تردیدی فدراسیون جهانی فوتبال باید مسابقات جام جهانی فوتسال را لغو کند. رقابت‌های انتخابی جام جهانی در بعضی از قاره‌ها قرار است مرداد ماه برگزار شود و بلافاصله بعد از آن مسابقات جام جهانی در شهریور آغاز خواهد شد. چطور می‌شود که بازی‌ها را این گونه برنامه ریزی کرد، این اصلا برای من قابل درک نیست. ما قرار بود ۲ بازی دوستانه با تیم‌های ملی قزاقستان و آرژانتین برگزار کنیم، اما هنوز زمان دقیق این بازی‌ها مشخص نشده است.

سرمربی تیم ملی فوتسال برزیل ادامه داد: اگر مردم بیشتری درباره لغو مسابقات جام جهانی فوتسال اعتراض کنند شرایط کاملاً فرق می‌کند. اگر این اعتراض فقط از سوی سرمربی برزیل صورت بگیرد ممکن است به نتیجه نرسد. من پیش از این بار‌ها اعتراض خودم را به تاریخ برگزاری جام جهانی نشان داده ام و امیدوارم افراد بیشتری هم به این تاریخ اعتراض کنند. عهده‌ای منتظر هستند تا فیفا تاریخ جدید مسابقات جام جهانی را اعلام کند و بعد از آن شروع به اعتراض کنند.

مارکینیوش خاویر درباره مشکلاتی که در برنامه ریزی کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی وجود دارد گفت: همه مسئولان می‌خواهند که مشکلات را به خوبی حل کنند. اما به نظر من آن‌ها بیشتر به فوتبال اهمیت می‌دهند و اصلاً توجهی به فوتسال ندارد. آن‌ها علاقه بیشتری به فوتبال دارند. به اعتقاد من جامعه فوتسال باید بیشتر از این با یکدیگر متحد و همدل شود، در غیر این صورت ما همیشه باید منتظر تصمیم گیری آن‌ها درباره فوتبال باشیم.


بیشتر بخوانید: تحریم‌های ظالمانه آمریکا صدای نیلوفر اردلان را درآورد


سرمربی تیم ملی فوتسال برزیل درباره المپیکی شدن این رشته گفت: همه می‌دانیم که پشت هر رشته ورزشی در المپیک یک لابی سیاسی قدرتمندی وجود دارد. به نظر شما در دنیا کسی به فوتسال اهمیت می‌دهد؟ فیفا  تمام فکر و ذهنش معطوف به فوتبال است. به نظر من فوتسال در فیفا مثل این است که شما کودکی را در خانه بگذارید، اما هیچ کسی از او مراقبت نکند. مسئولان فیفا با فوتسال بدرفتاری می‌کنند و اهمیتی به آن نمی‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار