مدیرکانون موعود مسجد حضرت ولیعصر (عج) کیهانشهر کرمانشاه، از تهیه و آماده‌سازی بیش از ۸۳ هزار عدد ماسک و دستکش در ۲ شیفت کارگاهی این کانون، برای توزیع در مناطق محروم شهرستان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فوزیه خزایی مدیرکانون موعود مسجد حضرت ولیعصر (عج) کیهانشهر کرمانشاه گفت : همه تولیدات کارگاه گروه جهادی شهدای مدافع حرم، هیات محب الحیدر (ع) و کانون فرهنگی هنری موعود (عج) بین شهرک‌های محروم آریاشهر، کیهانشهر، مرادآباد، ده پهن، جنگ زده ها، جعفرآباد و ملاحسینی توزیع می‌شود.

او با اشاره به فعالیت خودجوش و محوری اعضای کانون فرهنگی هنری موعود (عج) در راستای رفع نیاز‌های بهداشتی مناطق محروم، گفت : سهم جوانان این کانون در مقابله با ویروس کرونا، تهیه، تولید و توزیع ماسک و دستکش در مناطق حاشیه نشین و محروم کرمانشاه است.

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری موعود مسجد حضرت ولیعصر (عج) کیهانشهر، افزود: فعالیت کارگاهی ما در ۲ شیفت صبح و بعد ازظهر با حضور فعال برادران و خواهران عضو کانون در حال انجام است.

او با اشاره به استفاده سه دستگاه چرخ خیاطی با حضور هشت نفر از بانوان برای دوخت ماسک و بسته بندی، ادامه داد: روزانه ۵۰ برش ماسک در این کارگاه تولید می‌شود که اکنون بالغ بر ۲ هزار قطعه ماسک تهیه و در مناطق محروم کرمانشاه توزیع شده است.

خزایی با اشاره به فعالیت کارگاه برادران با استفاده از ۱۰ دستگاه برش و پرس دستکش، تولید روزانه این کارگاه را بیش از سه هزار قطعه دستکش اعلام کرد و افزود: هم اکنون بیش از ۸۱ هزار قطعه دستکش در این کارگاه تولید شده و به دست مردم رسیده است.

او به حضور ثابت ۱۰ نفر از برادران در این کارگاه اشاره کرد و گفت: ۲۰ نفر از اعضا و فعالین کانون فرهنگی هنری موعود (عج) به صورت داوطلبانه در این اقدام جهادی و مومنانه مشارکت دارند.

مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری موعود (عج) کرمانشاه با اشاره به نیاز فوری دستگاه‌ها برای تعمیر و آماده سازی، خواستار حمایت و همراهی مسوولین از فعالیت‌های خودجوش مردمی برای مهار ویروس کرونا و رفع نیاز‌های اقشار آسیب پذیر جامعه شد و گفت: تمامی هزینه‌های تهیه و توزیع تولیدات این کارگاه از سوی اعضای فعال کانون تقبل می‌شود که جوابگوی نیاز‌های فعلی مناطق محروم نیست و این مهم توجه و حمایت دستگاه‌ها و متولیان امر را می‌طلبد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.